معرفی کتاب

پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 10:15 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر، مجموعه گفتارها و نوشتارهايي است که باهدف برقراري نوعي هم سخني و ديپلماسي فرهنگي بر مدار ايران فرهنگي که در افقي فراتر از دايرة ننگ سياست امکان بهتر زيستن مردمان حوزة ايران فرهنگي را جستجو نمايد، نگاشته شده است. «چيستي ايران فرهنگي»، «جغرافياي ايران فرهنگي»، «انديشه و ادب فارسي»، «افق‌هاي تاريخي ايران فرهنگي و آداب و رسوم» عناويني هستند که به وسيلة نويسندگان ايران، افغانستان، تاجيکستان در اين کتاب به بحث کشيده شده است. در ميان اين گفتارها و نوشتارها چالش‌ها و فرصت‌هاي ايران فرهنگي در مسئله جهاني شدن، هويت ايراني و چندگانگي قومي، گسترة شرقي ايران فرهنگي، هنر پوشاک در قلمرو شرقي ايران، سور و سوگ در تاريخ بيهقي و ... مورد بررسي و توجه قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 641
بازدید کل : 98157
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1